Meniu
Filtre (0)
Popover
Times
City
Abonează-te!
Generic win

Întrebări frecvente

Vânzarea biletelor la Cinemax

1. Cum pot cumpăra bilete pentru o proiecție selectată?

Biletele pot fi achiziționate direct din rețeaua de cinema CINEMAX sau online. Programul proiecțiilor este disponibil pe site.

2. Ce modalități de plată sunt acceptate la Cinemax?

Sunt trei metode prin care puteți face plăți în cadrul cinematografului: cu card de credit sau debit, în numerar direct în cinematografe, online cu cardul.

 

3. Este sigur să folosesc cardul meu de credit sau cardul de debit atunci când cumpăr bilete online?

Da, plata cu cardul de credit / debit este sigură. Plata dvs. este procesată de sistem prin pagina securizată a Raiffeisen Bank SA și informațiile introduse sunt utilizate exclusiv în scopul procesării unei tranzacții comerciale.

 

4. Ce ar trebui să fac dacă primesc un mesaj de eroare când cumpăr un bilet online?

Mesajele de eroare apar rar la cumpărarea biletelor online. Dacă vi se întâmplă acest lucru, este posibil ca timpul necesar pentru efectuarea unei plăți să fi expirat. Dacă nu v-a fost retrasa suma din cont, repetați tranzacția.

 

5. Am cumpărat bilete online și mi s-au retras banii din cont, dar nu am primit biletele. Cine mă va ajuta cu problema?

În caz de dificultăți, vă rugăm să contactați cinematograful de unde ați cumpărat biletele direct. Informațiile de contact pentru nelămuriri și reclamații pot fi găsite pe site-ul nostru www.cine-max.ro. Adresa de e-mail la care puteți scrie este veranda@cine-max.ro sau ne puteți apela la numărul de telefon +4 0786 986 155.

 

6. Ce ar trebui să fac dacă am cumpărat din greșeală bilete la un alt cinematograf din rețeaua Cinemax? Îl vor înlocui pentru mine?

În acest caz, vă rugăm să contactați cinematograful CINEMAX la adresa de e-mail veranda@cine-max.ro sau numărul de telefon +4 0786 986 155.

 

7. Este posibil să schimb sau să returnez un bilet achiziționat?

Biletele nu pot fi returnate sau anulate. Biletele pot fi schimbate către alte proiecții la alegere. Trebuie să luați legătura cu personalul cinematografului pentru a decide ce să faceți în continuare. Informațiile de contact pentru nelămuriri și reclamații pot fi găsite pe site-ul nostru www.cine-max.ro

 

8. Este posibilă rezervarea biletului?

Deoarece oferim un mod rapid și ușor de cumpărare a biletelor, rezervarea biletelor nu este posibilă.

 

9. Este posibil să merg cu un bilet la același film la altă oră sau zi?

Nu. Dacă ați achiziționat un bilet pentru un anumit spectacol și nu puteți participa, trebuie să returnați biletul cinematografului și să-l înlocuiți cu un bilet cu o dată și oră diferite, cel târziu cu 60 de minute înainte de începerea spectacolului inițial.

 

10. Care este prețul pentru ochelarii 3D?

În toate cinematografele multiplex CINEMAX și la toate proiecțiile 3D este necesar să folosiți ochelari 3D. Dacă privitorul nu are încă ochelari 3D, are opțiunea de a achiziționa ochelarii direct la cinema pentru o taxă de 4 lei. Dacă cumpărați bilete online pentru proiecțiile 3D, puteți cumpăra și ochelarii aferenți odată cu biletele. Este necesar să confirmați achiziționarea de ochelari 3D bifând caseta: ”Sunt interesat de ochelarii 3D”

 

11. Unde pot găsi prețurile biletelor?

Prețurile actuale ale biletelor pot fi găsite în lista de prețuri aflată pe site aici sau pe afișajele din cadrul cinematografului.

 

12. Se aplică reduceri la biletele de film Cinemax pentru copii, studenți, pensionari sau persoane cu dizabilități?

Copiii, studenții, pensionarii și persoanele cu dizabilități au dreptul la reducere la prețurile standard ale biletelor, astfel:

  • Copiii pot beneficia de reducere numai dacă au sub 12 ani.
  • Studenții trebuie să prezinte la cumpărare o carte de identitate valabilă, la casa de bilete sau la intrarea în cinematograf, dacă cumpără un bilet online. Pentru a achiziționa un bilet cu reducere de student, este necesar să prezentați carnetul de student. Este valabil și ISIC.
  • Pensionarii cu vârsta de până la 62 de ani au dreptul la o reducere prezentând un cupon de pensie și cartea de identitate.
  • Vizitatorii încadrați la gradul I de handicap beneficiază de intrare gratuită, prezentând certificatul de încadrare, iar însoțitorii acestora vor avea bilet la preț redus. Persoanele cu gradele II și III vor achiziționa bilete la preț redus, în baza unui document doveditor original. În acest caz, pentru ca filmul să poată rula, trebuie să mai existe cel puțin un client în sală, la proiecția respectivă.

 

13. Sunt accesibile toate tipurile de scaune cu rotile pentru toate facilitățile dvs.? Dacă da, o au în toate sălile?

Toate facilitățile noastre au acces fără bariere, precum și aproape toate sălile noastre. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a ajunge la cinematograf, vă rugăm să contactați managerul de operațiuni, care vă va ajuta cu plăcere.